Massa bra:)

Sååå underbart!!

idag fick vi fler possitiva nyheter här i min lilla familj:)
Jim har fått ett vikarie jobb:D:D:D:D
ja har fixat så han kan jobba som vikarie på min mammas jobb å
han har fått sin första tid den 3 september:) e så glad för hans skull,
han har velat jobba så länge nu men inte hittat nått å nu fick han äntligen
ett jobb som han dess utom trivs med!!

nu e de bestämt, den 27 oktober åkte vi till london och kommer hem den
30 oktober, de blir lagom eftersom att emilia e så liten åxå så e de skönt
om vi inte e borta för länge:)

nu har ja fått tapet i hallen förresten, morfar har jobbat hela dagen så
nu e de äntligen klart, å så har han fixat till lill hallen å målat den åxå:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0