Mammas älskling

hejsan!
idag har ja vatt på soc å så skulle ja egentligen vatt med milla men hon hade visst
dubbelbokat så vi fick ta de nån annan dag så ja å jim ska nog till mina föräldrar
å käka middagi kväll i stället, annars får de väl bli en mys kväll till här hemma,
älskar våra mys kvällar så ja klarar inte:P

nu sitter ja å emilia å tittar på tv, de e den nya stora hitten, de e tvn.
hon älskar att titta på tv, grna sånt med mycke färg å former.
dess utom har hon blivit ännu starkare i nacken nu så nu försöker hon riktigt
hålla huvudet uppe, hon höjer de å "tittar" sig omkring sen "lägger" hon ner huvet igen.
ja har henne väldigt mycke i bärskalen ja fick av jenny, hon tycker om att vara nära mig
hela tiden å sen dess utom så tycker hon de e kul att vara med på allt, hon e inte så
glad för att vara själv, fast ibland ligger hon för sig själv å "pratar" å paddlar me armarna å
bena å sysselsätter sig själv å då e hon hel nöjd:P
hon evärkligen mammas lilla älskling, så otroligt lycklig hon gör mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0