lyckan bara fortsätter!

Hejsan alla!

idag e en sån bra dag åxå, pecis som de senaste dagarna har vatt.
idag vakna ja vid 8, emilia hade sovit hela natten igen:)
kvart över 9 va vi hos läkaren med jim å kl 10 på bvc med emilia.
jm hade inte halsfluss som tur va, emilia hade inte gått upp mer än 0,3g i vikt
så de vill att ja ska vecka henne och ge henne mat var 2 till var 3 timme.
känns jäkligt dumt att väcka henne när hon sover, sover hon så innebär ju de att
hon inte e hungrig, när hon vill ha mat så vaknar hon å säger ifrån, men men
ja får väl försöka ge henne mat oftare men ja tänker inte väcka henne så ofta som
de sa på bvc. fick en ny tid på onsdag, har hon inte gått upp mer då så får ja kanske
väcka henne oftare men ja tror de räcker om ja gör som ja planerat.
efter bvc åkte vi till min farmor å farfar, vi va där ett tag å sen la vi emilia i vagnen så
gick vi till sommar kiosken å köpte glass, sen åkte vi hem till mina föräldrar å gar emilia
mat å efter de åkte vi till jysk å träffa farmor å farfar igen, de köpte ett bord, en soffa å två stolar
till mig å jim, de e ett ute möbelemang i trä. de va så fint å ja blev så glad över de.
de kostade en hel del så de känndes dö konstigt att ta emot de men farmor å farfar envisades
om att ja å jim inte fick betala något själv. Så underbara far föräldrar som ja har får man leta efter,
de har alltid stöttat mig å trott på mig å tatt hand om mig å de kommer ja alltid att älska dem för!!
ja får försöka hitta på något sätt att tacka dem på, ja tror ja sa tack typ 10000gånger men tack låter
så fjuttigt, de beskriver liksom inte hur otroligt tacksam ja egentligen är!
nu har ja å jim käkat tackos, vi ska bara mysa tillsammans framför tven idag<3

imorgon ska vi städa här hemma, ska en snabbis till center syd å handla en maskara.
kl e blir de fotboll, min bror ska spela med alaget för första gången sen hans skada
så de ska bli kul att se på:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0