ingen sömn, ingen london,

Hej!
idag e ja jätte trött, har inte sovit inatt heller, har bara legat å tänkt på allt,
på hur ja ska kunna få detta att fungera, hur de ska kunna bli bra..
imorgon ska ja, jim å emilia till soc eller ja familjerättsenheten för att
försökra oss om att niklas e emilias pappa, han vill ha ett fadeskapstest
så vi måste dit i morgon å så ska han dit på tisdag, sen tar de väl några dagar
innan de får provsvaren så om typ två veckor börjar väl tvisten om vårdnaden
på riktigt, när han e säker på faderskapet så kommer kan börja slåss för att
få vårdnad så då e allt igång.. förstår inte hur ja kunde va så dum att ja trode att
vi skulle kunna lösa detta mellan oss, ja litede på honom å vi va överrens om att
vi aldrig skulle sätta oss i denna situationen men åter igen har han visat hur trovärdig
han är.. den ångesten ja har över honom e enorm.. mitt livs misstag..

har försökt koppla bort allt å vi har vatt åhandlat å lite sånt men de hjälper inte,
de bara snurrar i mitt huvud.. dess utom e ju vår resa till london bara att glömma,
nilkas vägrar att skriva på pass ansökan så ja får inte lämna landet med henne,
vill inte heller lämna henne hemma, mamma å pappa har sagt att de tar hand om henne
men hela meningen va ju att vi skulle fira min födelsedagi london, ja jim å emilia,
vi i vår egna lilla familj å de blir de ju inte om vi lämnar en familjemedlem hemma..

Åååå va du gör mig arg ditt avskyvärda kräk!!!!!!!


Kommentarer
joelle

hoppas det löser sig! och att du kan få emilia för dig själv! :O

2009-08-26 @ 19:04:31
B

hur vet du att de e niklas som e pappan o inte jim? puss

2009-08-26 @ 19:38:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0