Ingen sömn, egen nyckel, underbar lycka!

hej hej!
inatt va ingen rolig natt, emilia sov hur gott somhälst men min andra bebis,
dvs tyson va livrädd och vägrade låta mig sova..
de börja åska vid 12 tiden igår natt å då blev han mega rädd, sen höll de på fram till
4 tiden så ja somnade inte förän vid 5, emilia vaknade 11 minuter över 7 så de blev inte
många timmars sömn inte.. men ja la mig en studn sen när emilia hade fått mat å ja hade
vatt ute med tyson så ja fick iallfall 3 timmar till då.

idag ska vi åka och titta på en bil till mig:D:D:D:D
pappa hade hittat en bil som va bra så ja ringde på den så vi ska dit ikväll vid 7 tiden och
se om den e så bra som den värkar å e den de så har ja en egen bil:)
de e en röd audi, en kombi så klart så ja får plats me lillan å hunden å min älskade sambo<3

igår så gjorde vi en nyckel till jim, så nu har han en aldeles egen, de känns så jäkla bra nu,
detta har ja längtat efter så himmla länge, ja har drömt om den dagen då ja å jim har vår egen
lilla familj å nu e den dagen äntligen här! ja har lyckats uppnå en del av mig dröm,
ja har lyckats finna en lycka tillsammans med någon som ja älskar å de e värt
mer än något annat på denna jord!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0