depp dag..

Hej igen alla..

idag har ja vatt rätt deppig, de tog väldigt hårt när ja imorse såg att viking skulle avlivas idag kl 10.
ja har inte kommit ur pjamasen än, emilia har ja knappt släppt ur famnen å de blev köp mat idag
för ja orka inte laga mat å jim har mest hållt om mig så han va inte heller så pepp på att laga mat..

mormor å morfar e här å fixar i hallen, emilia sover just nu men ja ska väcka henne å ge henne mat.
min gammel mormor kom från göteborg idag så ja, jim å emilia ska dit imorgon å hälsa på,
vi ses inte så ofta pga att hon bor så långt bort så när hon väl e här så vill ja träffa henne så mycke
som de går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0