Arg, onödigt, ångest!

hej!
igår va ja riktigt sur å ledsen, jim va ju i malmö vilket va ok,
men gud va sur ja blev när vår tv sluta fungera mitt i allt!!
de va nått fel på boxen så ja kunde itne se på tv å sen så viste ja inte hur ja skulle
göra med dvd eftersom att de e en ny sån inspelningsbar sak så visste ja ej hur den funka
så ja kunde itne se på varken tv eller film å emilia va jätte gnällig å vägrade sova så ja satt
i 3 timmar å sjöng för henne tills jim äntligen kom hem å så somnade hon direkt å så satte vi igång
en film å mös tillsammans, tänk så lätt allting kan va om man bara e två<3

idag vaknade ja me andan i halsen, hade försovit mig så ja fick brottom som bara den för att hinna
till soc i tid, kastade på mig å emilia kläder å for iväg som en dåre å de värsta va att när ja komm fram,
i tid å allt, så visade de sig att ja tatt fel på  dagarna å skulle inte va där förän i mogon så ja fick åka hem igen:S
efter de åkte ja å hämta jim så stack vi å handla å lite sånt å nu tar vi de bara lugnt, vi orka inte måla idag utan
vi får fortsätta måla i morgon i stället..

idag har ja förresten haft en jäkla ångest över min vikt, provade massa byxor idag å inga passade, vilket
skapade en mega ångest.. ja blev jätte ledsen av att se mig själv å inte kunna va nöjd med de ja ser, ja har aldrig
vatt smal eller så men ja har alltid vatt nöjd med mig själv, å nu e de verkligen jobbigt att hantara känslan av att
inte va nöjd med min spegelbild, dock e ja jäkligt stolt å nöjd över att vara mamma vilket mitt nuvarande utseende
är ett resultat av så på nått sätt kan ja nog lära mig acceptera att ja ser ut  såhär för de e bara att titta på emilia så
vet ja att de e värt de! men ja ska endå försöka gå ner en 10 kilo iallfall å försöka göra något åt all den överblivna huden
å bristningarna som e kvar efter graviditeten. ska verkligen börja träna å äta lite nyttigare än innan så får vi se,
ja har tänkt att ge mig en ärlig chans så till nästa sommar ska ja försökt fixa till de ja vill fixa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0