5 generationer, bröstpump!

hallå:)

idag mår ja mycke bättre, e dock väldigt trött, emilia somnade redan halv 11 igår av
ren uttmattning så hon vaknade inatt straxd efter 3 å vill ha mat, gav henne flaskan sen
somnade hon om direkt, tyvärr så vaknade hon igen kl 6 å efter de vägrade hon att somna om.
hon somnade vid 9 tiden å så gick ja å jim till mammas jobb åhämta bilen,
sen åkte vi till bjärred å visade upp emilia för min gamel mormor, tänka sig att vi e fem generationer nu:)

ikväll skulle vi egentligen till malmö å malmöfestivalen, men elin((jims lilla syster)) är inte helt 100
så jims mamma tyckte vi skulle ta de nån annan dag så inte emilia blir amittad för då e de kaos.
så nu ska vi istället käka go middag hos mina föräldrar å de e lika mysigt de<3
saknar min mamma å pappa lite, de e e dö skönt att bo själv med jim å emilia men ibland kan ja
sakna att kunna gå ner å krama om pappa eller höra mina föräldrars röster..
som tur e så bor vi ju så nära varandra så ja kan ju gå dit när som å hälsa på iallfall:)

imorgon så e de farfars 70års fest, ja provade klänningen å skorna å allt tillsammans idag, ja e inte hel
nöjd men de får duga, men lilla emilia kommer vara snyggast på festen!
hennes klänning e helt fantastiskt söt:) ska försöka ta en bild på henne i klänningen i morgon så ska
ni få se vilken liten prinsessa hon e<3

Just de, köpte en bröstpump idag så nu kan ja kanske sova på annat än ryggen!
har haft så sjukligt ont i tuttarna nu när emilia får ersättning åxå å inte äter lika mycke
från bröstet, men idag gav ja upp, smärtan va för olidlig så vi fick köpa en pump så ja kan bli av med lite
mjölk, de enda sura är att pump helsiket kosta 600 kr:O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0