3 resor bokade:D

Ja å jim har ett helt underbart år framför oss, vi har gjort en massa planer
och bokat en massa resor:)

den 29 augusti åker ja å min lilla familj till göteborg, vi ska mysa i stan å på lisseberg
å så på söndagen den 30, ska jim å min kusin titta på fotboll:)
och om allt går som de ska så kommer ja köra hem i min nya bil som vi i så fall hämtar
samtidigt i göteborg:)

de riktiga resorna börjar med att nu i oktober, förmodligen den 19okt-22okt så ska vi åka till london,
jag fyller ju år den 10okt och har fått en resa till london av jim i födelsedags pressent,
så ja å jim å emilia ska åka 4 dagar till london å sova hos hans kusin. De ska bli jätte kul,
ja älskar london å de ska bli skoj å få åka iväg med jim å emilia.

sen i mars ska vi åka till finland, vi ska åka till jims familjs stuga/hus som ligger längst upp i finland,
vi skulle åkte till jul men ja vill fira julen hemma detta året så vi åkte förmodligen i mars i stället
med kalle å catrin å deras lilla bebis.

till sommaren sen ska vi åka till spanien, de blir totalt 3 veckor som vi e borta,
vi ska hyra ett hus tillsammans med jims mamma + patrik å syskon. vi ska va ispanien e 2 veckor
så sen ska vi bila ner å stanna lite överallt på vägen så vi planerar att de kommer ta ca 3 dagar dit
å 3 dagar hem så de blir nästan exakt 3 veckors semester:)

de ska bli så kul att göra alla dessa sakerna tillsammans med min aldeles egna lilla familj, e så glad
att vi har möjligheten att kunna uppleva allt detta. alla sa till mig när ja väntade emilia, att de skulle bli så svårt,
att ja inte skulle ha råd mer ett dugg, att ja skulle ge upp hela mitt liv å inte kunna uppleva något längre.
å de sköna e att alla hade fel, ja har världens pärla till dotter, ja har bokat 3 resor på samma år, ja har flyttat
å klarar mig aldeles utmärkt själv med jim å emilia å ångrar ingenting, känner inte att ja offrat något som har
betytt mycke för mig utan snarare tvärt om, ja har kvar allt ja vill ha kvar å har vunnit vansinnit mycket mer än
ja kunnat drömma om. Gud va ja älskar mitt liv, älskar min familj, älskar allt i min vardag, älskar livet!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0