Morgon mys

Nu sitter jag i mamma och pappas säng,
tittar på tv, försöker hitta en utbildning jag vill gå
och käkar en glassbåt:)
jag sov här hemma, tyson mår bäst av så lite förändring
som möjligt så jag tänkte att jag lika väl kunde vara här.
Idag ska jag inte göra så mycket, ja ska åka och hämta
min underbara älskade emilia!
ikväll ska vi mysa massa massa massa och så ska vi laga
fisk till kvälls mat. Imorgon är de skola igen, de ska bli skönt men
samtidigt känns allt väldigt pressat, emilia utväcklas jätte mycket
just nu och är fruktansvärt trotsig och hon kräver enormt mycke
uppmärksamhet, skolan är stressig och jag är nervös över mitt projekt
arbete, och alla prov jag har kvar. samtidigt går ja igenom någon form av
identitets kris och vet inte riktigt vem jag är, vad jag vill mm.
de är nog mest för att ja vet inte vad ja ska göra när jag slutar skolan,
och de känns som om ja vill vidare i mitt liv, ta ett steg framåt.
jag vill bygga på min familj, och de känns som om vi snart är redo för de
där steget, kanske blir de en flytt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0