underbart

idag har de varit ännu en mamma dotter dag,
vilket är helt underbart!!<3
älskar att de finns mer tid om dagarna för emilia och mig.
just nu är de en tid i skolan då ja inte behöver plugga
fullt så mykcet som innan plus att jag har valt att bort proritera
andra sker som tidigare har tagit mer tid än va de behövde!
Idag har ja varit och färgat håret, ni får se de i morgon,
jag blev inte helt nöjd men de är nog en vane sak, ska dess
utom lägga i en annan färg om ett par veckor och då tror ja de
kommer bli riktigt bra:P

Emilia sover sen lite mer än en timme tillbaks och ja skriver
ett arbete i filosofi.
imorgon är de fredag och de ska bli helt underbart med helg, vi
har lite små planer bla ett kalas på lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0