Simultanförmåga?

Hej på alla där ute.
lyssnar på loppan när hon snarkar, de är helt sjukt va den lilla
prinsessan kan låte när hon sover:P
sitter och ska försöka göra lite arbete till skolan, ja har jobbat idag,
de gick bra men fick lite gnäll ifrån min "chef".
pappa är ju min chef men ja fick gnäll ifrån lager-chefen.
han tyckte ja skulle jobba på mer och inte prata så mycket med dem andra,
men ja konstatera att ja är tjej och att min simultanförmåga(?) är på topp
så tro de eller ej, ja kan faktiskt sortera skit samtidigt som min mun rör sig:Oo
Imorgon blir de åxå jobb, sen ska ja försöka klura ut vad mitt special-arbete till
skolan ska handla om, vi ska skriva ett arbete nu dem veckorna som är kvar
i skolan. Funderar på att skriva om unga mammor?

Nä nu ska ja hoppa in i duschen sen ner och mysa i sängen med loppan<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0