Pajjj

Hej på er!
min dator är pajjjjj:(:(:(:(
Emilia skulle visa mig att hon kunde bygga lego, på tangentbordet,
sen blev hon arg för hon inte fick leka på tangentbordet så hon smäller
ner skärmen och vipps så spräcker hon hela jävla skärmen,
så nu är de typ myrornas krig och ja kan inte se ett dugg:(
har dick kopplat upp mig till min stora tv så ja kan se via den i stället,
och försäkrings bolaget godkände sakeanmälan så jag får ut en ny
på försäkringen, dock måste ja betala självrisken på 1500kr men
de e ju fan så mycke bättre än att betala hela datorn själv!!

Nu sitter ja i skolan, ja har projekt arbete hela dagen, mitt arbete
kommer att handla om unga mammor! ska bli sjukt kul att arbeta med
de, de är vårt avhandling som ska vara inne nån vecka innan skolavslutningen
så de är gott om tid till att göra de arbetet perfekt:)
Förövrigt är de en rätt jobbig dag, mår inte helt hundra men hoppas de blir bättre snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0