Mixad..

Hej på er.
dagen har varit väldigt mixad..
från att vara ur kass till att bli helt underbar för att sedan gå
tillbaks till ur kass.. tårar, saknad, längtan, ett hopp, en önskan..
Man kan inte leva livet enbart för någon annan, livet är ens eget och så måste de förbli!
Kan man verkligen kompromissa om ens eget liv, ens egen vilja och önskan?

Du tror inte ja såg dig, men de gjorde ja..
du har INGEN aning om hur fruktansvärt illa du har gjort mig,
du anar inte hur jävla många tårar ja fällt på grund av dig..
hur kunder du göra så, hur fan kunde du ljuga så länge och så verkligt?
och hur kunder jag vara så jävla korkad att ja trode på dina lögner,
när ja vet hur frukansvärt falsk du är!!!
Du ska leva själv, du borde aldrig få såra någon så som du sårat mig,
du är inte kapabel till att ta hand om något annat än ditt jävla ego!!
Nä uschh vilken vidrig person du är!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0