Misslyckande..

God kväll!
emilia har precis somnat och ja ska försöka plugga på mitt svenska prov
som jag har på torsdag!
Gjorde ett prov idag i naturkunskap, tyvärr gick de åt pipan..
har visserligen inte fått tillbaks resultatet än men ja kan med 99.9% säkerhet
garrantera att de inte blev godkännt, Tyvärr!!
men ja får väl ta å setta om provet i stället men de e bara så jävla bull
att misslyckas på ett prov och ha de i baknacken sen:(
Nå väl, ja ska till skolan som vanligt i morgon, sen jobb och sen ska ja hjälpa
Hanna med hennes nya/min gamla lägenhet.

Ibland kan man inte se skogen bakom alla träden..
Är de verkligen så enkelt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0