Lilla rastlösa jag;)

Rastlösa lilla ja har lyssant på musik hela morgonen,
och blivit på riktigt bra humör:)
men ja kan ju itne sitta still till musik vilket har inneburit att
hela huset skiner:P
Golvet är damsugar och moppat, alla kläder är undanvikta snyggt
och prydligt på sina platser, de är diskat och ja har till och med
skurat toan, Då har man banne mej varit duktig:P

Nu ska ja göra mig vacker för att sen bege mig in till malmö.
i kväll blir de vin , utgång och ett jätte leende på läpparna<3


Kroatien förra sommaren.

Åå ja just de, Ja har gått ner 3 kilo denna veckan, snacka om att denna
dieten hjälper:D


Kommentarer
Senia

Wow...vad för diet!? Tipsa mig gärna!

2011-03-12 @ 19:52:26
Anonym

Vad kör du för diet? :)

2011-03-15 @ 16:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0