Lek dag:)

Hej på er alla!
idagh ar loppan varit med mig i skolan, vi hade
en jättem ysig dag tillsammans, hon charmade alla i skolan
så de va inga problem:P
Efter skolan åkte vi och hälsade på pappa, emilia blev helt överlycklig
när hon fick se morfar<3 vi käkade kina mat och busade lite på pappas jobb
och sen åkte vi hem. Så vi har varit hemma och lekt resten av dagen,
vi har pärlat, dansat, lekt i prinsesstältet och sen hjälpte lillan min att laga
spagetti och köttfärssås:)
Nu ligger hon och tittar på dinosarie expressen och ja får givet vis inte vara
med idag heller utan istället sitter ja här och nördar mig:P

Imorgon ska ja till skolan och träffa en syo från lund, hoppas hon kan hjälpa
mig med vilken utbildning ja ska läsa, om ja ska läsa.
efter skolan ska ja till min moster och och fixa håret och sen mysa med emilia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0