Längtar!

Sitter med datorn i knät, en kopp tee brevid och enn busig bella
som försöker käka upp mitt hår!
Ska snart klä mig i något annat än en underbar tjocke tröja och ett par
hotpants, så ska ja bege mig till affären och sen vidare för att kolla på matchen,
hinner inte se riktigt hela för ja måste ju hämta hem min underbara älskling åxå!
Sååå ledsen hon blev igår när ja skulle lämna henne hos N.
Hon grät och skrek MAAAAMMMAAA hela tiden och hon höll ett så stakt tag i mina kläder
att ja inte vågade dra bort henne:(
Ska bli så skönt att hämta hem henne igen, ja vet att hon har de bra hos N, han är en väldigt
bra pappa och han älskar emilia väldigt mycke. Även om vi har olika åsikter och vi har bråkat
en himmla massa tidigare så vet jag att emilia är trygg med honom så länge hon här frisk
och kry när hon är där! Men de gör de iten mycke lättare att vara utan henne om vi säger så:(

Imorgon är de jobb och skola som gäller, Längtar sååå enormt mycke till jobb,
de känns helt sjukt, ja älskar verkligen mitt jobb och hoppas hoppas hoppas att de finns mer att
göra så ja kan stanna längre, annars är de bra fram tills på onsdag som ja har jobb:(:(:(:(:(:(:(


The greatest thing you'll ever learn is to love and be loved in return!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0