Hon börjar bli stor!!

Hej på er!
emilia ligger i sängen och tittar på tv, jag får absolut
inte ligga där inne med henne. då säger hon bara mamma bort,
sen lägger hon sig ner igen under täcket:P
min lilla tös börjar bli stor tjej!! Även om de känns lite jobbigt
att ja inte får ligga där och mysa med henne så känns de bra
att hon känner sig så pass stor och självständig att hon vill ligga
i sitt rum och somna själv utan mamma!

Idag har vi varit och handlat mat, de senaste nätterna har vi ju sovit
hos mamma och pappa så de va lite tomt i kylen när vi kom hem.
ja ska göra lite skol arbete nu tänkte ja, sen ta en dusch och försöka
komma i säng relativt tidigt. Emilia ska följa med mig till skolan i morgon
och sen ska vi åka och göra ett överasknings besök hos en av våra favoriter;)

igår va vi och hälsade på hanna(min brors flickvän) i stallet,
de gick över förväntan och emilia skulle pussa på alla hästarna,
stora som små! hon ville klappa och pussa, gärna på dem stora hästarna
och när hon sen skulle få sitta på en liten häst ville hon inte utan hon va mer
intresserad av att pussa på dem stora:P
Hom har ett enormt stort djur intresse radan, undra vem hon fått de av?:P

Längtar efter er mamma och pappa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0