Fågel kvitter:Oo

Hej på er!
ja är sååå trött, har verkligen inte sovit ett dugg inatt!
va hemma hos hanna och drack lite vin och hade de trevligt,
sen gick ja ut en sväng och träffade en kompis, och när ja kom
upp igen så va kl halv 6 på morgonen och då kunde ja banne mej
inte somna för fåglarna kvittra och sen blev de ljust mitt i allt ihop
så ja gav upp de där med att sova och åkte hem vid 10 tiden i stället.
la mig i sängen och tittade på Svan prinsessan. Haha!
sen på eftermiddagen åkte jag och hämtade emilia, vi stannade och lekte
en stund först innan vi åkte hem, sen när vi kom hem så har vi bara myst en massa
har verkligen saknat henne extremt mycke denna helgen, mer än vanligt!!
är inne i en sån känslig period just nu, när allt mer eller minde kan få mig att
börja gråta, och ja bara kännerm ig så förvirrad och vilse..
men men de blir nog bättre snart!

Nu ska ja sova, ska försöka ta igen några timmar, de är ju trots allt skola i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0