Äntligen en ny dator:)

Idag har ja köpt en ny dator, de va tur ja jobbade lite på lovet
och efter så ja hade råd att köpa en ny.(emilia hade isönder den förra)
så nu har ja precis startat upp min nya och ska nörda mig med den
en stund. idag bli de en lugn dag, var ute med milla mm igår och hade
en väldigt rolig kväll, de va smock fullt med folk på båten så de va ett stort plus!

Alla mina älsklingar är bortresta så ja får roa mig själv i kväll,
saknar er alla massor, framförallt Millis som är hon sin pappa i helgen.
Saknar även min stora älskling väldigt mycket<3

Ikväll ska ja gotta mig med china mat och massa gottis:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0